Hoe mooi is Hengelo wel niet

Zondagmiddag 24 september om 16u wordt in het Hengelose HeArtGallery het boek en de gelijknamige tentoonstelling ‘Hoe mooi is Hengelo wel niet’ gepresenteerd.
Boek en tentoonstelling zijn een initiatief van de Hengelose schrijver/journalist Gijs Eijsink. In het boek reageren 61 min of meer bekende (oud-)Hengeloërs op de vraag hoe mooi de stad wel niet is. Politici, kunstenaars, schrijvers, bekende Nederlanders, journalisten, ondernemers, topsporters en andere Hengeloërs en ex-Hengeloërs beschouwden de stad anno 2017 en wezen daarbij een locatie aan waarvan een foto is gemaakt door een Hengelose fotograaf. Tijdens presentatie en opening zullen enkele optredens te zien zijn en zal Eijsink het eerste exemplaar van het boek aanbieden aan burgemeester Schelberg.

De foto’s uit het boek worden op groter formaat tentoongesteld in HeArtGallery. De makers waren Agnes Booijink, Alphons B. ter Brake, Erna ter Haar, Christian van der Meij, Nicole Tanke en Metin Yirtici. De tentoonstelling in HeArtGallery is te zien tot 8 oktober.

Het boek is vanaf maandag 25 september voor € 17.90 te koop in de boekwinkels.

Meer info zie volgende link: https://bureauhengelo.nl/agenda/tentoonstelling-hoe-mooi-is-hengelo-wel-niet/