Bornse VrijwilligersBeurs van maart 2017

Bureau Vrijwilligerswerk Borne (BVB) brengt vraag en aanbod van vrijwilligers en vrijwilligerswerk bij elkaar.

BVB is het aanspreekpunt, de vraagbaak en de adviseur voor zowel vrijwilligers als voor organisaties die vrijwilligers vragen.

Ook voor het raadplegen van de digitale vacaturebank, informatie over vrijwilligerswerk, wat BVB doet aan waardering van vrijwilligers,  en informatie over maatschappelijke stage bent u bij ons op het juiste adres.

U kunt thuis aanmelden en vrijwilligersvacatures plaatsen en zoeken op deze website. Heeft u liever een persoonlijk gesprek, kom dan naar het gratis spreekuur in Kulturhus de Bijenkorf Borne (bibliotheek; begane grond).

Spreekuur:
Iedere woensdagmiddag van 13.30-15.30 uur.
U hoeft geen afspraak te maken, u kunt er zo aanschuiven!
Er waren die middag 40 deelnemende vrijwilligersorganisaties aanwezig, dus reeds een kleine honderd mensen op de vloer.
Gelukkig mochten we tussen 16.00 en 17.30 uur maar liefst 170 bezoekers verwelkomen!

Henriëtte van den Kieboom

Coördinator Bureau Vrijwilligerswerk Borne