Willemwillinkstichting

Aanvragen

Aanvragen dienen per e-mail ingediend te worden. Elke aanvraag wordt door het bestuur beoordeeld.

Voor de aanvraag verzoeken wij u gebruik te maken van het standaard aanvraagformulier.

De aanvraag moet minimaal voldoen aan:

• Volledig ingevuld aanvraagformulier
  • Uittreksel KvK
  • Financieel plan

Dit aanvraagformulier is een Word document en mag als checklist gebruikt worden.

Aanvraag in pdf formatĀ  per e-mail aan.
secretariaat@willemwillinkstichting.nl

Aanvraagformulier >

tip

• Kernwaarden Jeugd, Techniek, Educatie vinden wij belangrijk bij de beoordeling van uw aanvraag.
  • Maak gebruik van het aanvraagformulier om de aanvraag zo compleet mogelijk in te dienen.
  • Zorg voor medefinanciers.
  • Een aanvraag wordt niet in behandeling genomen als uw project al is gestart.
  • Aanvragen worden per e-mail ingediend.
  • Aanvraag en bijlagen bij voorkeur in pdf-format.
  • in de agenda vindt u onze vergadertijdstippen.
  • De aanvraag dient 2 weken voor de maand, waarin de vergadering plaatsvind in ons bezit te zijn.